Pages

Saturday, January 19, 2013

うまれかわり

こんにちわ。

ようやく赤い犬が完成しました。
積み木に付いていたシミが、丁度、目の形になっていたので、
目を描かなくてすんだ!あっ、左だけだったので、右目はないけどね。
でも、なかなか犬!って感じに出来たよねー。大満足!














落ちている木や、鉄や石ころが、顔とか動物とかに見えてしまうと、
すぐに拾って持って帰ってきてしまう悪い癖。
なので、家の中はそんな物でいっぱい。

そんなゴミ?達が、動物や物に生まれ変わって、家の中のお気に入りの場所に
飾られる。ゴミ達は、そんな出来事に驚き、喜んでくれているよね。きっと。
まるで売れないミュージシャンが、大手レコード会社に拾われて、
一夜にしてスターになるように!って、まぁ、単なるリサイクルだけどぉ!

でも、そんな生まれ変わりって、いいよね〜。誰か拾って〜ぇ!


Hello

Finally I finished my red wooden dog! I think I liked it especially his left eye. My old wooden brick which i used for his face has a natural(?) black spot and It looks like a natural eye its meant to be.

My bad(or good?) behaviour is that I always pick up something on the street, when I find something that looks like it has face or something on it. 

Then I make something out of them and hang them on the wall or find a special place...and in my heart. 

I hope I change their life for the better so they can live forever and can be happier?! and become my favourite star!!!

but only in my house...


nobonb











No comments:

Post a Comment