Pages

Monday, March 25, 2013

うみとこうえんとわいん

こんにちわぁ。

またまた1週間があっという間に終わってしまった。
もちろん絵は持続して描いているんだけど、
なかなかモチベーションが持続出来ないんです。


それでもなんとか絵を描いて、ブログの更新を!って思っても、
書く事は決まらないしぃ、文章も苦手だから、なかなか更新出来ない。
しかも英語でもって思うとねぇ。あぁ〜誰か脳みそわけてぇ!
ってか、代わりに書いてぇぇぇ!

ん〜、ん〜、ん〜。。。

なになに? そういう時は外に出て、パーッと!?

よねっ?!

ってことで、

先週は友達にドライブに連れてってもらい、
久々に綺麗な海を堪能しました。高台にあるので、
ちょっと怖かったけど、天気もよく最高でした。
Gくんありがとねん!また連れてってぇ〜!


Hello

Another(and another!) week has gone by already and so quickly. I've been drawing continuously but honestly It's so hard to stay motivated...but I will draw more!

And also I want to upload my blog more often but I am not good at writing both in Japanese and English. So Sometimes It takes me the whole day to write a blog...

Mmm...I need more brain power...or study?

Or need a refresh!?

Yes!

So...

My friend took me for a drive to North Head which is an half hour from the city. The weather was so nice. So we sat for a while and started having a glass of wine and bento-box while looking down at the view of the city and the ocean. What a perfect day...but now I got sunburned, only one side of legs and arms...

like a pieces of othello...



そして週末は、予告通り?に先週と同じ公園(センテニアルパーク)で、
またしてもピクニック! 今回はチーズやらも持参しまして、
あーっと言う間に3本なくなりました。ほぼ2人で。。。


今回も4時過ぎに着いたけど、先週の場所がとられていたので、
いつも1人でくる時のお気に入りスポットに移動し、
夕日が沈むまで飲んでました。あぁ、楽しかったぁ。。。
ちなみに夕方前には、どんどんと池の真ん中ににある小島に、
色んな鳥が集まってきて、大合唱が始まります。
かなーり、うるさいです(笑)

あっ、あと不思議な鳥も発見しました。

And last Sunday, Me and my friends went to the park again with a few bottle of wines, some cheeses and crackers... The spot we went last time was full of people so we went to our another favorite spot near a (duck)pond and started picnicking with friendly black swans, white ducks and some other birds...

and We found this huge(and drunk) bird...


I love Sydney...and Wines.

あ〜。メルボルンもいいけど、やっぱりシドニーもいいよなぁ。
ってここへ来るといつも言ってるような気がする。。。

先週と同じ、シドニー(&無職)自慢でしたっ!

ひゃあっ!


nobonb

にほんブログ村 イラストブログ アートイラストへ
にほんブログ村

No comments:

Post a Comment