Pages

Wednesday, December 16, 2015

ひさびさ

こんばんわぁ。

2月の始めにメルボルンに戻り、

気がついたら、もう12月っ!

ブログ、かなり放置していましたが、

元気にやっております。

友達の経営する雑貨屋さんで働きながら、

細々と活動していましたが、

そろそろ、動き出さないとねぇー。

ってことで、ピンバッジとカードを作りました!

そして販売も再開しました〜!

よかったら、オンラインショップ、覗いていってくださ〜い。



Hello!

I know...It's been so long since I updated here.

I got back from Japan last February and It's already December!

How lazy I am....

Well, I still alive and finally I started again...

I made pin badges and riso print cards as well as digital one.

It would be nice if you visit my online shop here :-)


Goodnight!


nobonb

No comments:

Post a Comment